?

Log in

No account? Create an account

Сігнал пра крызіс

У апошнім нумары "Матэматыкі: праблемы выкладання" з'явілася першая аналітычная публікацыя пра наша цэнтралізаванае тэставанне.
Сапраўды, у кантэксце сусветнага досведу мы выглядаем белымі варонамі. Нідзе, апрача Расіі, нічога падобнага на нашае ЦТ няма. Даўна заўважаў гэта, калі знаёміўся з тэстамі тых краін, якія ўжо зубы з'елі на гэтай форме спраўджвання ведаў. Ні табе гэных аркаў, модуляў, наварочаных раўнанняў ды няроўнасцей і безлічы трыганаметрычных формул з выкшталцонымі прыёмамі іх пераўтварэння (згадайма, кпіны Ж. Д'ёданэ на гэты конт!). І неяк жа выжываюць! Але высновы і прапановы сп. Залатухіна далёкасяжныя. Бо пытанне пра змест ЦТ цягне за сабой больш глабальнае пытанне, старое, як гэты свет: чаму, якой матэматыцы навучаць? Якія мэты школьнай матэматычнай адукацыі? Выглядае на тое, што ў Беларусі яна адзіная - падрыхтоўка школьнікаў да алімпіяды. Цікава, што навучэнцы з краінаў з гэткай  адрознай ад нашае сістэмы тэставання няблага выглядаюць на тых самых алімпіядах. У іхных тэстах мы бачым дастасоўную скіраванасць матэматычнай адукацыі, школьнікаў арыентуюць умельства будаваць матэматычныя мадэлі і валодаць асноўнымі алгарытмамі. Разам з тым прысутнічаюць задачы і даследніцкага зместу. Нашая ЦТ-матэматыка сапраўды схаластычная (дарма што ёсць станоўчыя моманты). А яна задае стандарты, на якія арыентуюцца настаўнікі (разам з рэпітытарамі). Па сутнасці, ЦТ вызначае і фармуе змест матэматычнай адукацыі. Бо калі тыя "параметры" знялі з пераліку пытанняў праграмы, то і настаўнікі перасталі ім навучаць - гэткія рэаліі. Ці не праўда, калегі? Аўтар публікацыі не ставіў сабе мэту, пэўна, канкрэтазаваць свае прапановы што да зместу тэстаў. Таму яго меркаванні-папярэджанні вымагаюць працягу. Найгалоўнае, ці ведаем мы, што такое гэтыя тэсты, калі паводле сп. Залатухіна ў заданнях ЦТ тэсты і не праглядаюцца?

Уважаемые участники соообщества, помогите пожалуйста, никак не могу найти информацию касательно темы "Теория делимости в кольце многочленов от ДВУХ переменных и их применение". В университетской библиотеке всего одна малорелевантная книжка:( Буду признательна за любые ссылки на общедоступные эл. материалы!!! заранее спасибо!! мейл для сканов bereginya4891@ukr.net

Так и не нашла, где можно было бы в байнете дать объявление по теме "Образовательные услуги"... Пришлось создать сообщество... Думаю, не мне одной это интересно, потому...

Учителя всех школ, колледжей, институтов, университетов, частные репетиторы...
Все, кто имеет отношение к образованию... или не имеет, но хотел бы что-то узнать, спросить, найти ...
ПРИСОЕДИНЯЙТЕСЬ!!!
Сообщество для всех, кто учит или хотел бы чему-то научиться
obrazovanie_by
Привет! Нужно решить 5 задачек по дискретной математике, желательно с объяснениями. Кто разбирается в этой области, решить их - не составит труда. Помогите, плз. Нужно до завтра .
Сами задачки здесь: http://slil.ru/24920176
Эл.почта: igoryha@mail.ru

книга

http://rexx.webasyst.net/files/e86f1c35  –  Занимательные задачи по теории графов (формат djvu)

Полезные ссылки

http://www.mathpuzzle.com - название говорит само за себя
Очень интересный ресурс, рекомендую

Метки:

Категории

Разработано LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow